Informujemy, że od 02.01.2023 usługa BLIK dostępna jest w naszej aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Teraz również Przelewy na telefon BLIK.
BLIK jest usługą dzięki której można:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerować kod BLIK i zatwierdzisz za jego pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- dokonać przelewu na telefon:
-
- bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA,
- natychmiast – przelew można zrobić o każdej porze,
- bezpłatnie - 0 zł za wykonanie przelewu,
- kwota przelewu - do 500 zł jednorazowo (1000 zł dziennie).
Jak aktywować BLIKA?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. A jeśli nie masz jeszcze aplikacji mobilnej sprawdź jak ją zainstalować .
- Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.
- Wybierz opcję "BLIK" i włącz włącznikiem usługę "BLIK".
- Zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin korzystania z BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO.
- Zatwierdź włączenie usługi BLIK poprzez wpisanie kodu PIN.
- Zacznij korzystać z BLIK.
Więcej informacji na temat usługi BLIK - sprawdź.
Ważne!
Aplikacja BS Pay, w której do tej pory udostępniona była dla Klientów naszego Banku usługa BLIK będzie aktywna jeszcze przez okres przejściowy, ale nie później niż do 31.03.2023 r.