Przejdź do głównej treści
  • O Banku
  • Zasady składania reklamacji

Zasady składania reklamacji

Klient powinien zgłosić reklamację do banku niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia. Bank rozpatruje reklamacje złożone przez klientów kanku lub osoby działające w ich imieniu:

  • w przypadku klientów indywidualnych w zakresie:
    • transakcji płatniczych w terminie nie późniejszym niż 13 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia,
    • kredytów konsumenckich w terminie nie późniejszym niż 6 lat od dnia zaistnienia zdarzenia,
      transakcji na instrumentach finansowych w terminie nie późniejszym niż 6 lat od dnia zaistnienia zdarzenia
    • roszczeń związanych z prowadzonym rachunkiem bankowym oraz pozostałych typów skarg lub reklamacji w terminie nie późniejszym niż 2 lata od dnia zaistnienia zdarzenia
  • w przypadku klientów instytucjonalnych w zakresie:
    • transakcji płatniczych w terminie nie późniejszym niż 1 miesiąc od dnia zaistnienia zdarzenia
    • kredytów w terminie nie późniejszym niż 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia
    • roszczeń związanych z prowadzonym rachunkiem bankowym oraz pozostałych typów skarg lub reklamacji w terminie nie późniejszym niż 2 lata od dnia zaistnienia zdarzenia

Przydatne informacje

Znajdziesz nas też tutaj