Skip to main content
  • Karta zbliżeniowa Visa

    Karta zbliżeniowa Visa

    Wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki !

    Chcesz za swoje zakupy płacić szybko i wygodnie? Skorzystaj z karty Visa payWave w sklepach stacjonarnych i internetowych. Wypłacaj kartą gotówkę z bankomatu bez stania w kolejce w banku. A jeśli wolisz płatności mobilne wybierz Visa Mobile lub dodaj kartę do cyfrowego portfela.

    Dlaczego warto?

    stały dostęp do środków na rachunku 24 h na dobę
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
    płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki sieci bezprowizyjnych bankomatów
    możliwość włączenia/wyłączenia funkcji zbliżeniowej
    płatność mobilna telefonem - możliwość dodania karty do cyfrowego portfela

    Przydatne informacje

    Warto wiedzieć

    Karta zbliżeniowa VISA payWave umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą następujących transakcji:

    • płatności bezgotówkowych w kraju za towary i usługi w placówkach, oznaczonych logiem organizacji płatniczej, w której wydana jest karta VISA , w tym transakcji zbliżeniowych
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych logiem organizacji płatniczej, w której wydana jest karta VISA w kraju
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji płatniczej, w której wydana jest karta VISA, oznaczonych logiem danej organizacji płatniczej w kraju
    • płatności dokonywane na odległość bez fizycznego użycia karty, np. poprzez Internet, telefon
    • transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych
    • transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych
    • awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą (tylko karta VISA)
    • wypłatę gotówki u akceptantów w ramach usługi cash back na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
    • sprawdzenie salda dostępnych środków na rachunku bankowym oraz zmianę kodu PIN w bankomatach świadczących taką usługę

    Karta wydawana jest posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych

    Posiadacz karty w każdej chwili może wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję zbliżeniową

    Limity karty:

    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN – 100 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 5 000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych) – 10 000 zł

    Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3DS zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych. Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D-Secure:

    • pojedyńcza transakcja internetowa – 100 zł
    • suma transakcji internetowych -400 zł
    • liczba następujących po sobie transakcji internetowych - 5

    Okres ważności karty: 5 lat

    Możliwość płatności mobilnych poprzez dodanie karty do cyfrowego portfela - więcej Płatności mobilne

    Aktywacja karty

    Kartę można aktywować za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera:

    • należy zalogować się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierać opcję "Zarejestruj się" i postępować zgodnie z instrukcją
    • w zakładce Moje karty odszukać i zaznaczyć kartę, którą chce się aktywować
    • można określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzyma się go osobną przesyłką

    W przypadku wątpliwości można skorzystać z instrukcji:

    Kartę można aktywować także placówce banku

    Karty wznowione oraz duplikaty można również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty kontakt z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)

    Zastrzeżenie kart

    W przypadku zgubienia lub podejrzenia kradzieży karty należy ją zastrzec jak najszybciej:

    • telefonicznie poprzez Infolinii Grupy Banku BPS tel. 86 215 50 50,
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828
    • osobiście w placówek banku
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl

    Od momentu zastrzeżenia karty bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na konto klienta

    W przypadku utraty karty oraz dokumentu tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec! Dokumenty możesz zastrzec również w banku