BLIK w EBO
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO.
Czym jest aplikacja mobilna EBO Mobile PRO? Sprawdź.
BLIK jest usługą dzięki której możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK i zatwierdzisz za jego pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- dokonać przelewu na telefon:
- bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA,
- natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze,
- bezpłatnie - 0 zł za wykonanie przelewu,
- kwota do 500 zł jednorazowo (1.000 zł miesięcznie).
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy są Posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami do tego rachunku.
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.
- Wybierz opcję "BLIK" i włącz włącznikiem usługę BLIK. Zielony przycisk przy usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna.
- Wybierz rachunek do usługi BLIK oraz zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin.
- Zatwierdź włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN.
Jak uruchomić usługę Szybka płatność BLIK ?
W każdej chwili można włączyć i wyłączyć usługę Szybka płatność BLIK. Szybkie płatności umożliwiają przeprowadzenie transakcji do 100 PLN w sklapach stacjonarnych bez podania PIN i bez logowania się do aplikacji mobilnej.
Aktywacja usługi Szybka płatność BLIK:
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.
- Kliknij opcję BLIK.
- Włącz włącznikiem usługę "Szybka płatność". Zielony przycisk oznacza, że usługa jest aktywna.
- Ustaw skrót BLIK na głównym ekranie logowania się do aplikacji mobilnej.
Poniżej pojawiają się również komunikaty dla którego rachunku jest aktywny BLIK oraz jakie są limity. Standardowo limity wynoszą po 1 000 zł dziennie. Limity można zmienić po zalogowaniu do Bankowości internetowej EBO - w ustawieniach >> Limity BLIK.
- Uruchom aplikację mobilną i zaloguj się za pomocą PIN-u.
- Wybierz ikonę BLIK.
- Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie możesz wygenerować nowy kod BLIK klikając przycisk „generuj nowy kod”.
- Wprowadź kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie.
- Zatwierdź w aplikacji lub odrzuć płatności, bez podania kodu PIN.
Jak płacić przy pomocy Szybkich płatności BLIK w placówkach handlowo- usługowych, w sklepach internetowych lub dokonać wypłaty gotówki bankomacie?
- Uruchom aplikację mobilną.
- Wybierz ikonę BLIK (nie trzeba logować się do aplikacji mobilnej).
- Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie możesz wygenerować nowy kod klikając przycisk „generuj nowy kod”.
- Wprowadź kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie.
- Zatwierdź w aplikacji lub odrzuć płatności, bez podania kodu PIN.
Jak zrobić przelew na telefon?
- Uruchom aplikację mobilną i z pulpitu wybierz ikonę BLIK.*
- Pojawi się wygenerowany kod BLIK, a na dole ekranu wyświetli się "Przelew na telefon", w który należy kliknąć i zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em.
- Numer do przelewu wybierz z książki adresowej w telefonie lub z zakładki "Inny kontakt".
- Przy wyborze kontaktu z telefonu należy tylko wpisać kwotę przelewu, inne dane pojawią się automatycznie. Wybierając "Inny kontakt" wszystkie dane do przelewu należy wpisac ręcznie. Po wpisaniu kliknij przejdź „Dalej”.
- Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji mobilnej.
- Gotowe! Operację potwierdz przyciskiem "Zakończ".
* Można również po uruchomieniu aplikacji mobilnej od razu zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em, a następnie wybrać ikonę "BLIK".
Zobacz filmik instruktażowy
Jakie są maksymalne limity dzienne obowiązują przy płatnościach BLIK?
- Przelew na telefon – 1.000 zł
- Płatności bezgotówkowe (w tym transakcje internetowe) – 5.000 zł
- Wypłaty w bankomacie - 5.000 zł
Jak zmienić limity?
W każdej chwili możesz zmienić samodzielnie wysokość limitów transakcyjnych BLIK w Systemie EBO online ( z wyjątkiem posiadaczy rachunku ROR Junior) lub w placówce Banku.
Ile kosztuje korzystanie z usługi BLIK?
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
Pamiętasz o bezpieczeństwie? BLIKUJ mądrze. Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Uwaga na oszustwa na BLIK - poznaj zasady jakie stosować, aby nie dać się oszukać.
Instrukcja konfiguracji aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO.
Regulamin korzystania z BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO.