Skip to main content

BLIK w EBO

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO.

 

blik 12

 

Czym jest aplikacja mobilna EBO Mobile PRO? Sprawdź.

 

BLIK jest usługą dzięki której możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK i zatwierdzisz za jego pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon:
    • bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA,
    • natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze,
    • bezpłatnie - 0 zł za wykonanie przelewu,
    • kwota do 500 zł jednorazowo (1.000 zł miesięcznie).

 

Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy są Posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami do tego rachunku.

 
Jak aktywować BLIKA?
1. Zainstaluj aplikację mobilną BS Racibórz EBO Mobile PRO (poniżej Instrukcja konfiguracji aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO).
2. Aktywuj BLIKA:
  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.       
  • Wybierz opcję "BLIK" i włącz włącznikiem usługę BLIK. Zielony przycisk przy usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna.
  • Wybierz rachunek do usługi BLIK oraz zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin.
  • Zatwierdź włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN.

blik 1blik 2blik 3blik 4

Jak uruchomić usługę Szybka płatność BLIK ?

W każdej chwili można włączyć i wyłączyć usługę Szybka płatność BLIK. Szybkie płatności umożliwiają przeprowadzenie transakcji do 100 PLN w sklapach stacjonarnych bez podania PIN i bez logowania się do aplikacji mobilnej.

Aktywacja usługi Szybka płatność BLIK:

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.  
  • Kliknij opcję BLIK.     
  • Włącz włącznikiem usługę "Szybka płatność". Zielony przycisk oznacza, że usługa jest aktywna.
  • Ustaw skrót BLIK na głównym ekranie logowania się do aplikacji mobilnej.

      blik s4blik s5

Poniżej pojawiają się również komunikaty dla którego rachunku jest aktywny BLIK oraz jakie są limity. Standardowo limity wynoszą po 1 000 zł dziennie. Limity można zmienić po zalogowaniu do Bankowości internetowej EBO - w ustawieniach >> Limity BLIK.

 
Jak płacić BLIKIEM w placówkach handlowo- usługowych, w sklepach internetowych lub dokonać wypłaty gotówki bankomacie?
  • Uruchom aplikację mobilną i zaloguj się za pomocą PIN-u.
  • Wybierz ikonę BLIK.
  • Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie możesz wygenerować nowy kod BLIK klikając przycisk „generuj nowy kod”.
  • Wprowadź kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie.
  • Zatwierdź w aplikacji lub odrzuć płatności, bez podania kodu PIN.

 

Jak płacić przy pomocy Szybkich płatności BLIK w placówkach handlowo- usługowych, w sklepach internetowych lub dokonać wypłaty gotówki bankomacie?

  • Uruchom aplikację mobilną.
  • Wybierz ikonę BLIK (nie trzeba logować się do aplikacji mobilnej).
  • Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie możesz wygenerować nowy kod klikając przycisk „generuj nowy kod”.
  • Wprowadź kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie.
  • Zatwierdź w aplikacji lub odrzuć płatności, bez podania kodu PIN.

 

Jak zrobić przelew na telefon?

  • Uruchom aplikację mobilną i z pulpitu wybierz ikonę BLIK.*
  • Pojawi się wygenerowany kod BLIK, a na dole ekranu wyświetli się "Przelew na telefon", w który należy kliknąć i zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em.
  • Numer do przelewu wybierz z książki adresowej w telefonie lub z zakładki "Inny kontakt".
  • Przy wyborze kontaktu z telefonu należy tylko wpisać kwotę przelewu, inne dane pojawią się automatycznie. Wybierając "Inny kontakt" wszystkie dane do przelewu należy wpisac ręcznie. Po wpisaniu kliknij przejdź „Dalej”.
  • Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji mobilnej.
  • Gotowe! Operację potwierdz przyciskiem "Zakończ".

* Można również po uruchomieniu aplikacji mobilnej od razu zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em, a następnie wybrać ikonę "BLIK".

Zobacz filmik instruktażowy

EBO Mobile PRO BLIK

 

Jakie są maksymalne limity dzienne obowiązują przy płatnościach BLIK?

  • Przelew na telefon – 1.000 zł
  • Płatności bezgotówkowe (w tym transakcje internetowe) – 5.000 zł
  • Wypłaty w bankomacie - 5.000 zł

 

Jak zmienić limity?

W każdej chwili możesz zmienić samodzielnie wysokość limitów transakcyjnych BLIK w Systemie EBO online ( z wyjątkiem posiadaczy rachunku ROR Junior) lub w placówce Banku.

 

Ile kosztuje korzystanie z usługi BLIK?

Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.

 

Pamiętasz o bezpieczeństwie? BLIKUJ mądrze. Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Uwaga na oszustwa na BLIK - poznaj zasady jakie stosować, aby nie dać się oszukać.

 

 Instrukcja konfiguracji aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO.

Regulamin korzystania z BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO.

 

Znajdziesz nas też tutaj