Przejdź do głównej treści
  • Zostań twarzą naszego Banku!

    Zostań twarzą naszego Banku!

    Zgłoszenia tylko do 9 lutego 2025 r.

    Masz charyzmę, energię i chcesz przeżyć niezapomnianą przygodę? Zostań twarzą naszego Banku! To niepowtarzalna okazja, aby poczuć się jak gwiazda filmowa i wystąpić w profesjonalnym spocie reklamowym!

    Nie zwlekaj - zgłoszenia przyjmujemy tylko do 9 lutego 2025 r.

    ODAweDYwMAbps spoty 2025 2 870x440 2

    Kogo szukamy?

    Jeśli jesteś klientem Banku Spółdzielczego w Raciborzu masz teraz okazję wziąć udział w wyjątkowym projekcie marketingowym! Szukamy osób otwartych i gotowych na nowe doświadczenia. To świetna szansa, by pokazać swoją autentyczność i podzielić się swoją historią. 

    W reklamie weźmie również udział nasz pracownik, aby stworzyć zgrany duet! 

    Jak się zgłosić? To proste!

    • Wejdź na stronę ambasadorbps.pl
    • Wypełnij krótką ankietę
    • Dodaj zdjęcie całej sylwetki  i nagranie wideo (ok. 60 sekund) - przedstaw się i odpowiedz na jedno z proponowanych pytań: dlaczego chcesz wziąć udział w reklamie? lub jak spędziłeś wczorajszy dzień? lub co lubisz robisz/czym się zajmujesz?

    To wszystko! Najciekawsze osobowości zostaną zaproszone do udziału w kampanii.

    Harmonogram nagrań:

    • Nagrania odbędą się w profesjonalnym studiu (maks. 60 km od siedziby banku)
    • Start zdjęć: 24 lutego 2025 r. 

    Masz pytania?

    Osoba do kontaktu:  Justyna Wieczorek (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 723 705 750). Dodatkowe informacje znajdziesz na naszym Facebooku.

    Ambasadorzy Grupy BPS – historia sukcesu

    Poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W kampanii 2024 roku pod hasłem „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, wzięło udział 26 pracowników i klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Zostali oni wyłonieni spośród ponad 150 osób, które odpowiedziały na zaproszenie w mediach społecznościowych Zrzeszenia BPS. Dla większości była to pierwsza przygoda z tak dużą i profesjonalną produkcją filmową.

    Wcześniejsze edycje kampanii cieszyły się również dużą popularnością. Uczestnicy mieli okazję współpracować z Tomaszem Jakubiakiem, znanym kucharzem i osobowością telewizyjną.

    To wyjątkowy projekt, w którym liczy się prawdziwość i naturalność. Grupa BPS stawia na autentycznych ludzi – klientów banków spółdzielczych, którzy chcą podzielić się swoją historią z innymi.

    Znajdziesz nas też tutaj