-
#mobilne
Płatności BLIK
Szybkie i wygodne płatności !
Poręczny i wygodny sposób dokonywania płatności? Kodem BLIK zrealizujesz płatności już niemalże wszędzie - w sklepach stacjonarnych, w sklepach internetowych, bankomatach, w restauracjach, w supermarketach, w serwisach aplikacyjnych, a nawet u fryzjera! Wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
BLIK umożliwia:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji EBO Mobile PRO wygenerować kod BLIK i zatwierdzić za jego pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon:
- bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- bezpłatnie - 0 zł za wykonanie przelewu
- kwota do 500 zł jednorazowo (1 000 zł miesięcznie)
Z usługi mogą korzystać posiadacze rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (powyżej 13 roku życia ) lub pełnomocnicy do tego rachunku
Maksymalne limity dzienne:
- przelew na telefon – 1 000 zł
- płatności bezgotówkowe (w tym transakcje internetowe) – 5 000 zł
- wypłaty w bankomacie - 5 000 zł
W każdej chwili można samodzielnie zmienić wysokość limitów transakcyjnych BLIK w Systemie EBO online ( z wyjątkiem posiadaczy rachunku ROR Junior) lub w placówce banku
- zainstalować aplikację mobilną BS Racibórz EBO Mobile PRO (poniżej Instrukcja konfiguracji aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO)
- aktywować BLIKA:
- zalogować się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknąć w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”
- wybrać opcję "BLIK" i włączyć włącznikiem usługę BLIK. Zielony przycisk przy usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna
- wybrać rachunek do usługi BLIK oraz po zaponaniu się zaakceptować Regulamin
- zatwierdzić włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN
- zalogować się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknąć w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”
Płatność BLIK w sklepach, w Internecie, wypłata gotówki w bankomacie ( z logowaniem się do aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO)
- Uruchomić aplikację mobilną i zalogować się za pomocą PIN-u
- Wybrać ikonę BLIK
- Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie wygenerować nowy kod BLIK klikając przycisk „generuj nowy kod”
- Wprowadzić kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie
- Zatwierdzić w aplikacji lub odrzuć płatności, bez podania kodu PIN
Szybkie płatności BLIK w sklepach, Internecie, wypłata gotówki w bankomacie (płatność bez logowania się do aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO)
- Szybkie płatności umożliwiają przeprowadzenie transakcji do 100 PLN w sklapach stacjonarnych bez podania PIN i bez logowania się do aplikacji mobilnej
- Korzystanie z usługi Szybka płatność wymaga aktywacji usługi
- W każdej chwili można włączyć i wyłączyć usługę Szybka płatność BLIK
- Aktywacja usługi Szybka płatność BLIK:
- zalogować się do aplikacji mobilnej BS Racibórz EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknąć w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.
- kliknąć opcję BLIK
- włączyć włącznikiem usługę "Szybka płatność". Zielony przycisk oznacza, że usługa jest aktywna
- ustawić skrót BLIK na głównym ekranie logowania się do aplikacji mobilnej
- Płatność:
- uruchomić aplikację mobilną EBO Mobile PRO
- wybrać ikonę BLIK (nie trzeba logować się do aplikacji mobilnej)
- pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie wygenerować nowy kod klikając przycisk „generuj nowy kod”
- wprowadzić kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego lub w bankomacie
- zatwierdzić w aplikacji lub odrzucić płatności, bez podania kodu PIN
- Uruchomić aplikację mobilną EBO mobile PRO i z pulpitu wybrać ikonę BLIK*
- Pojawi się wygenerowany kod BLIK, a na dole ekranu wyświetli się "Przelew na telefon", w który należy kliknąć i zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em
- Numer do przelewu wybrać z książki adresowej w telefonie lub z zakładki "Inny kontakt".
- Przy wyborze kontaktu z telefonu należy tylko wpisać kwotę przelewu, inne dane pojawią się automatycznie. Wybierając "Inny kontakt" wszystkie dane do przelewu należy wpisac ręcznie. Po wpisaniu kliknąć przejdź „Dalej”.
- Potwierdzić transakcję PIN-em do aplikacji mobilnej
- Gotowe! Operację potwierdzić przyciskiem "Zakończ".
* Można również po uruchomieniu aplikacji mobilnej od razu zalogować się do aplikacji mobilnej PIN-em, a następnie wybrać ikonę "BLIK".