Skip to main content
  • Karta Mastercard Business

    Karta Mastercard Business

    Płać zbliżeniowo za firmowe wydatki

    Ogranicz gotówkę w swojej firmie! Przekaż pracownikom karty debetowe i zyskaj stałą kontrolę nad ich wydatkami, również podczas podróży służbowych

    Do Twojego konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart. Dzięki temu pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu itp. – nie są narażeni na utratę gotówki

    Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie, w zależności od potrzeb. Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika

     

    Dlaczego warto?

    Eliminacja zaliczek dla pracowników
    Łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
    Łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów

    Przydatne informacje

    Warto wiedzieć

    Karta Mastercard Business Debetowa umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą następujących transakcji:

    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach
    • oznaczonych logiem organizacji płatniczej, w której wydana jest karta
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych logiem organizacji płatniczej, w której wydana jest karta
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich oznaczonym logiem organizacji płatniczej, w której wydana jest karta
    • płatności dokonywanych na odległość, bez fizycznego użycia karty, np. poprzez Internet, telefon
    • wypłatę gotówki w ramach usługi cash back u akceptantów świadczących taką usługę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
      sprawdzenie salda dostępnych środków na rachunku bankowym oraz zmianę kodu PIN w bankomatach świadczących taką usługę

    Karta wydawana jest posiadaczom rachunków bieżących i pomocniczych

    Posiadacz karty w każdej chwili może wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję zbliżeniową

    Limity karty:

    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN – 100 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 20 000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 30 000 zł

    Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3DS zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych. Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D-Secure:

    • pojedyńcza transakcja internetowa – 100 zł
    • suma transakcji internetowych - 400 zł
    • liczba następujących po sobie transakcji internetowych - 5

    Okres ważności karty: 5 lat

    Aktywacja karty

    Kartę można aktywować za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera:

    • należy zalogować się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybrać opcję "Zarejestruj się" i postępować zgodnie z instrukcją
    • w zakładce Moje karty odszukać i zaznaczyć kartę, którą chce się aktywować
    • można określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzyma się go osobną przesyłką

    W przypadku wątpliwości można skorzystać z instrukcji:

    Kartę można aktywować także placówce banku

    Karty wznowione oraz duplikaty można również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty kontakt z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku zgubienia lub podejrzenia kradzieży karty należy ją zastrzec jak najszybciej:

    • telefonicznie poprzez Infolinii Grupy Banku BPS tel. 86 215 50 50,
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828
    • osobiście w placówek banku
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl

    Od momentu zastrzeżenia karty bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na konto klienta

    W przypadku utraty karty oraz dokumentu tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec! Dokumenty możesz zastrzec również w banku

    Bank Spółdzielczy w Raciborzu  tel: 32 415 37 60, 32 415 20 89, 32 415 27 63 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Oddział w Krzanowicach tel. 32 410 84 74, 32 410 80 08 Czynne: poniedziałek - piątek 7.30 – 15.30

    Oddział w Kuźni Raciborskiej tel. 32 419 14 48, 32 419 12 53 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Oddział w Pietrowicach Wielkich tel. 32 419 80 19, 32 419 84 64 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Oddział w Kietrzu tel. 77 471 19 15, 77 485 44 47 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

    Punkt Obsługi Klienta w Rudach tel. 32 410 30 19 Czynne: poniedziałek - piątek 8.00 – 15.30

    Znajdziesz nas też tutaj