-
Zostań twarzą naszego Banku!
Zgłoszenia tylko do 9 lutego 2025 r.
Masz charyzmę, energię i chcesz przeżyć niezapomnianą przygodę? Zostań twarzą naszego Banku! To niepowtarzalna okazja, aby poczuć się jak gwiazda filmowa i wystąpić w profesjonalnym spocie reklamowym!
Nie zwlekaj - zgłoszenia przyjmujemy tylko do 9 lutego 2025 r.
Kogo szukamy?
Jeśli jesteś klientem Banku Spółdzielczego w Raciborzu masz teraz okazję wziąć udział w wyjątkowym projekcie marketingowym! Szukamy osób otwartych i gotowych na nowe doświadczenia. To świetna szansa, by pokazać swoją autentyczność i podzielić się swoją historią.
W reklamie weźmie również udział nasz pracownik, aby stworzyć zgrany duet!
Jak się zgłosić? To proste!
- Wejdź na stronę ambasadorbps.pl
- Wypełnij krótką ankietę
- Dodaj zdjęcie całej sylwetki i nagranie wideo (ok. 60 sekund) - przedstaw się i odpowiedz na jedno z proponowanych pytań: dlaczego chcesz wziąć udział w reklamie? lub jak spędziłeś wczorajszy dzień? lub co lubisz robisz/czym się zajmujesz?
To wszystko! Najciekawsze osobowości zostaną zaproszone do udziału w kampanii.
Harmonogram nagrań:
- Nagrania odbędą się w profesjonalnym studiu (maks. 60 km od siedziby banku)
- Start zdjęć: 24 lutego 2025 r.
Masz pytania?
Osoba do kontaktu: Justyna Wieczorek (
Ambasadorzy Grupy BPS – historia sukcesu
Poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W kampanii 2024 roku pod hasłem „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, wzięło udział 26 pracowników i klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Zostali oni wyłonieni spośród ponad 150 osób, które odpowiedziały na zaproszenie w mediach społecznościowych Zrzeszenia BPS. Dla większości była to pierwsza przygoda z tak dużą i profesjonalną produkcją filmową.
Wcześniejsze edycje kampanii cieszyły się również dużą popularnością. Uczestnicy mieli okazję współpracować z Tomaszem Jakubiakiem, znanym kucharzem i osobowością telewizyjną.
To wyjątkowy projekt, w którym liczy się prawdziwość i naturalność. Grupa BPS stawia na autentycznych ludzi – klientów banków spółdzielczych, którzy chcą podzielić się swoją historią z innymi.