-
Bankowość internetowa EBO online
Nowoczesna bankowość dla Twojej firmy !
Dlaczego warto ?
Przydatne informacje
System EBO zapewnia funkcjonalną i dostosowaną do każdego użytkownika obsługę bankowości z dowolnego urządzenia. Niezależnie czy użytkownik korzysta z komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu czy smartfona, wygląd EBO zostanie przeskalowany dzieki responsywności (RWD) i dostosowany do konkretnego ekranu
Z Systemu EBO mogą korzystać posiadacze rachunków oraz osoby przez nich upoważnione
Wszyscy klienci banku posiadający smartfon z dostępem do Internetu mogą korzystać z aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO
Zakres usług udostępnianych użytkownikowi Systemu EBO przez bank obejmuje m.in.:
- dokonywanie operacji biernych, w tym w szczególności:
- uzyskiwanie ogólnie dostępnych informacji o usługach bankowych
- uzyskiwanie informacji o rachunkach posiadanych w banku oraz operacjach dostępnych dla tych rachunków
- uzyskiwanie powiadomień SMS o zmianie salda/wolnych środkach na rachunkach
- otrzymywanie zawiadomień (wiadomości, komunikatów) o dokonanych przez bank zmianach w treści Regulaminu, Taryfy prowizji i opłat lub Instrukcji dla Użytkownika systemu;
- dokonywanie operacji aktywnych, w tym w szczególności:
- składanie dyspozycji polecenia przelewu z rachunków posiadacza na inne rachunki bankowe w Banku lub w innych bankach
- tworzenie, zmianę listy kontrahentów, szablonów przelewów
- składanie, zmianę zleceń stałych, zleceń z odroczonym terminem realizacji z rachunków
- odwoływanie niewykonanych jeszcze przez bank zleceń stałych z rachunków
- odwoływanie niewykonanych jeszcze przez bank zleceń płatniczych z odroczonym terminem realizacji z rachunków
- pobieranie potwierdzeń wykonania transakcji
- otwieranie i zarządzanie lokatami terminowymi, z zastrzeżeniem ust.2
- składanie przekazów w obrocie dewizowym
- doładowanie telefonów
- składanie oświadczeń woli i wniosków o wybrane usługi i produkty bankowe
- dokonywanie innych czynności, w tym w szczególności:
- pobieranie wyciągów z rachunków
- pobieranie plików udostępnionych przez bank
- sprawdzenie aktualnego kursu walut
- wysłanie wiadomości z pytaniem do banku
Bank może rozszerzyć zakres usług dostępnych w Systemie EBO
Jeżeli użytkownik Systemu EBO ma podejrzenie, że ktoś może posiadać nieautoryzowany dostęp do jego Bankowości elektronicznej EBO powinien niezwłocznie zablokować dostęp do rachunku.
Dzięki usłudze IVR można telefonicznie:
- zmienić hasło do Systemu EBO
- zablokować dostęp do Systemu EBO
- odblokować dostęp do Systemu EBO
Korzystanie z usługi IVR musi być poprzedzone aktywowaniem usługi i ustaleniem Telekodu w Systemie EBO (Instrukcja aktywacji Usługi IVR)
Usługa IVR działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Jak korzystać z Usługi IVR ?
- Zadzwoń pod nr 32 797 03 33,
- Wprowadź swój identyfikator z Systemu EBO i zakończ znakiem „ # ”
- Wprowadź Telekod (ustawiony w Systemie EBO podczas aktywacji usługi IVR) i zakończ znakiem „ # ”
- Postępuj wg poleceń automatu:
1 – ustaw hasło lub odblokuj identyfikator (EBO)
2 – zablokuj dostęp do kanału www (EBO)
9 – połączenie z Bankiem
0 - wyjście
Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?
- Zadzwoń pod numer 32 797 03 33
- Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do Systemu EBO i zatwierdź przyciskiem „#”
- Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”
- Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www (EBO)”
- Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1
- Identyfikator został zblokowany
Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?
- Zadzwoń pod numer 32 797 03 33
- Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do Systemu EBO i zatwierdź przyciskiem „#”
- Wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”
- Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
- Ustal hasło tymczasowe (8-20 cyfr)
- W ciągu 10 min. zaloguj się do Systemu EBO używając hasła tymczasowego
- Po zalogowaniu do Systemu EBO ustaw nowe hasło i potwierdź zmianę
Ważne informacje dodatkowe:
- Usługa jest całkowicie bezpłatna dla użytkowników Systemu EBO w Banku Spółdzielczym w Raciborzu – jedyny koszt jaki Państwo ponoszą to koszt połączenia, taki jak na numery stacjonarne wg taryfy Państwa operatora telekomunikacyjnego
- Usługa jest dostępna w trybie 365 dni w roku 24 godziny na dobę
- Należy dochować wszelkiej staranności w przechowywaniu własnego Telekodu poprzez uniemożliwienie dostępu do niego osobom nieupoważnionym